reklama

Poriadok v prírode

My ľudia sa často bránime výrazom: "Som individualista" A kto, alebo čo nie je? Videli ste už niekedy rovnaký kvietok, rovnaký strom,alebo inú rastlinku? Nie- aj keby ste ich ako ja hľadali na kolenách,alebo na bruchu v tráve. Individualisti, svorne si nažívajúci , chrániaci sa navzájom. Stále ma udivuje pohľad na krásne usporiadané a neopakovateľné, farebné kompozície prírody. Vtedy si poviem :"Príroda má význam". Tak zopár chuťoviek neskrotiteľných individualistov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pekný deň... každý čas, každé počasie má svoje čaro, svoju vôňu, svoj život.

Svetlana Schubertová

Svetlana Schubertová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

iba som Zoznam autorových rubrík:  Moje: prečo?pohľadySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu